ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۷ اسفند ۱۷, شنبه

يديعوت آحارونوت: کاش معجزه شود و او برگردد

یک روزنامه صهیونیستی با امیدواری برای روی کار آمدن نامزد اصلاح طلبان تاکید کرد: در این صورت شاهد تغییرات محسوس در سیاست های ایران خواهیم بود.
یدیعوت آحارونوت می نویسد: از یک طرف سیدمحمد خاتمی که غرب خواستار روی کار آمدن اوست و از طرف دیگر رئیس جمهور فعلی ایران محمود احمدی نژاد که ایران را به سوی سیاست های تندروانه می کشاند با هم رقابت خواهند کرد. اگر خاتمی به ریاست برسد، شاهد تغییر در سیاست های ایران خواهیم بود و اولین کسانی که آن را احساس می کنند ما خواهیم بود. ما شاهد کاهش قاطعیت و سرسختی های ایران خواهیم بود. این روزنامه صهیونیستی همچنین تاکید می کند: انتخابات آتی ایران از مهمترین انتخابات در تاریخ ایران و خاورمیانه خواهد بود و این آرای مردم است که می تواند آن را دراماتیک و دردناک کند اما اگر معجزه پیروزی خاتمی رخ دهد در واقع ضمانت تاثیری بزرگ در نقشه تهدیدات اسرائیل در خاورمیانه خواهد داشت.
شایان ذکر است جرج بوش در روزهای پایانی ریاست جمهوری خود با عصبانیت گفت ماجرای تعلیق فناوری هسته ای ایران در دولت سابق این کشور با موفقیت عملی شده بود اما روی کار آمدن احمدی نژاد همه چیز را به هم ریخت.
شکست های رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت حزب الله و فلسطین (حماس) در 2 جنگ 33 و 22 روزه، مقارن با بازگشت شعارهای اصولگرایانه به عرصه سیاست جمهوری اسلامی ایران بود و محافل صهیونیستی و آمریکایی ریشه آن را شکست در حاکمیت گفتمان عزت و اقتدار و اصولگرایی در ایران جست وجو می کنند.

هیچ نظری موجود نیست: