ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۸ فروردین ۲۱, جمعه

بسته‌بندي سوخت براي قرار‌گيري در راكتور و آزمايش دو نوع سانتريفيوژ جديد

خبرگزاري فارس: رئيس جمهور دو دستاورد بزرگ هسته‌اي را بسته‌بندي سوخت و آماده كردن آن براي قرار گرفتن در راكتورها و توليد نيرو و همين طور آزمايش دو نوع سانتريفيوژ با ظرفيت چندبرابر سانتريفيوژهاي گذشته عنوان كرد و گفت: حركت به سوي پيشرفت‌هاي بيشتر در اين دانش به سرعت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس به اصفهان، محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان دقاقيقي پيش در آيين بزرگداشت روز ملي فناوري هسته اي با بيان اينكه 20 فروردين روز ملي فناوري هسته‌اي، روز عزت و غرور ملت ايران است اظهار داشت: اكنون شاهد 2 دستاورد مهم در صنعت هسته‌اي كشورمان هستيم، دستاورد اول بسته بندي سوخت و آماده كردن آن براي قرار گرفتن در راكتورها و توليد نيرو از آن است و دستاورد دوم آزمايش 2 نوع سانتريفيوژ جديد با ظرفيت چند برابري سانتريفيوژ موجود است كه بطور كامل حاصل تلاش و نوآوري دانشمندان اين سرزمين در تكميل حلقه هاي متعدد مديريت سوخت هسته اي است كه آنها را اكنون در اختيار داريم.
وي افزود: زماني ارزش اين دستاوردهاي بزرگ به خوبي مشخص مي‌شود كه بدانيم همه اين دستاورد‌ها را در پس ايستادگي و برابر بدخواهان ملت ايران در سخت‌ترين شرايط حتي تا مرز تهديد نظامي بدست آورده‌ايم اما به لطف خداوند و اتحاد ملت ايران و رهبري گرانقدرمان پيشرفت و تعالي ملت ايران با سرعت روزافزون در حال حركت است.
رئيس جمهور ايمان به خداي متعال و كار براي خدا و اخلاص در عمل و بهره‌گيري از استعدادهاي شگرف انساني و قدرت خودباوري و اميد و مجاهدت مستمر و خستگي ناپذير و تلاش مداوم دانشمندان و كارشناسان و تصميم و اراده قوي آنان و البته دست‌هاي رو به آسمان يك ملت شجاع و مقاوم را رمز پيروزي ملت ايران برشمرد و اظهار داشت: تراز شايستگي ملت ما رسيدن به جامعه نمونه و بر پايه حيات طيبه الهي در سرتاسر گيتي است، جامعه‌اي كه بر مبناي عدالت و برادري و عشق و معنويت و عزت در اوج خود باشد.
احمدي‌نژاد با تبريك موفقيت تكميل حلقه‌هاي سوخت به رهبري، ملت ايران و دانشمندان هسته‌اي بر ضرورت حركت محكم و استوار در مسير دستيابي به عدالت و پيشرفت تاكيد كرد.

۱۳۸۸ فروردین ۱۹, چهارشنبه

با ابولهب دست ندهيد !

آقای سیدمحمد خاتمی اگرچه دیگر رئیس جمهور نیست و از کاندیداتوری برای ریاست جمهوری دهم نیز انصراف داده است ولی حضور 8 ساله ایشان در مسند ریاست جمهوری کشورمان، چه بخواهند و چه نخواهند بخشی از شخصیت حقوقی جناب خاتمی است که متعلق به شخص ایشان نیست، چرا که این جایگاه در چارچوب نظام اسلامی و با رأی مردم به دست آمده و به ایشان واگذار شده بود، بنابراین، می توان و باید این بخش از شخصیت حقوقی آقای خاتمی را امانتی دانست که از سوی نظام و مردم به ایشان داده شده است و با عرض پوزش اگر این «شخصیت حقوقی» از آقای خاتمی و یا هر مسئول مشابه دیگری حذف شود، آنچه به عنوان «شخصیت حقیقی» ایشان باقی می ماند چیز چندانی نخواهد بود. با توجه به این نکته بدیهی و غیرقابل تردید، جناب خاتمی حق ندارند امانتی را که متعلق به مردم و نظام است به میل شخصی خود هزینه کنند.
روز دوشنبه- 17 فروردین/7 آوریل- آقای خاتمی که برای شرکت در دومین اجلاس «ائتلاف تمدن ها» به ترکیه رفته بود، با «آندرسون فوگ راسموس» دبیرکل جدید ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک و از حامیان سینه چاک کاریکاتورهای موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) دست داده و خوش و بش کرد! این در حالی است که راسموس نه فقط در دوران نخست وزیری خود از چاپ کاریکاتورهای موهن و مشمئزکننده علیه رسول خدا(ص) در روزنامه های کشورش با افتخار!! حمایت کرده بود بلکه اعتراض ملت های مسلمان به این کاریکاتورها را نشانه دور بودن آنها از تمدن! و آزادی دانسته بود!
هنگام انتخاب راسموس به عنوان دبیرکل جدید ناتو، دولت ترکیه با دبیرکلی وی مخالفت کرده بود ولی برخی از رسانه های آمریکایی و اروپایی با این ادعا که وی عذرخواهی کرده است موافقت دولت ترکیه را به عنوان یکی از اعضای ناتو جلب کردند که البته تاسف آور و غیرقابل توجیه بوده و هست.
ورود راسموس به ترکیه برای شرکت در اجلاس «ائتلاف تمدن ها» با اعتراض شدید مردم این کشور روبرو شد که در رسانه های ترکیه و سایر رسانه های جهان بازتاب گسترده ای داشت. درپی این اعتراض ها مقامات دولت ترکیه از وی خواستند برای احترام به عقاید مسلمانان در جریان اجلاس از ملت های مسلمان عذرخواهی کند ولی راسموس با کمال وقاحت اعلام کرد «ما هرگز به خاطر چاپ کاریکاتور علیه پیامبر اسلام از کسی عذرخواهی نمی کنیم»!
اکنون باید از آقای خاتمی پرسید جنابعالی که سابقه دو دوره ریاست جمهوری ایران اسلامی را به عنوان یک امانت با شخصیت حقوقی خود حمل می کنید، چرا و به چه حقی با اهانت کننده آشکار به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) دست داده و خوش و بش کرده اید؟! به یقین نمی توانید درباره شخصیت راسموس ابراز بی اطلاعی کنید، چرا که سر و صدای ملت های مسلمان علیه وی، تظاهرات گسترده مردم ترکیه به هنگام حضور شما در آن کشور و مخصوصا، بحث ها و اظهاراتی را که در همان اجلاس پیرامون اهانت های راسموس به رسول خدا(ص) صورت گرفته بود به وضوح شاهد بوده اید. آیا این اقدام شما، خیانت در امانت نیست؟! مگر «ابولهب» که بود؟ جز آن که با اسلام دشمنی می ورزید و به پیامبر اکرم(ص) اهانت می کرد. خب! جناب خاتمی چرا با ابولهب که خدا دست او را بریده می خواهد، دست داده اید؟! مگر شما روحانی- آنهم سید و از ذریه رسول خدا(ص)- نیستید؟ و مگر لباس پیامبر اکرم(ص) را برتن ندارید؟ کاش فرصتی داشتید و لااقل چند سوره کوچک قرآن را می خواندید و فقط در ترجمه فارسی آیه شریفه «تبت یدا ابی لهب» دقت می کردید.
گفتنی است راسموس در حالی که دست راستش بر اثر حادثه ای شکسته و بر گردن آویخته بود- عکس ستون اخبار ویژه کیهان امروز- در اجلاس ترکیه حضور یافته بود. کاش دست شکسته او آقای خاتمی را به یاد ابولهب می انداخت و دست دوستی به سوی ابولهب زمان دراز نمی کرد.
و بالاخره، نگارنده دیروز از نوشتن این نوشته خودداری کرد با این امید که هواداران آقای خاتمی اندکی غیرت دینی به خرج داده و با انگیزه حمایت از حریم رسول خدا(ص) در سایت ها و روزنامه های خود به ایشان اعتراض کنند. اما، متاسفانه این امید، واهی بود و آقایان که چپ می روند و راست می نشینند و درباره سجایای اخلاقی آقای خاتمی داد سخن می دهند، باز هم مثل همیشه با نگاه به منافع حزبی، مهر سکوت بر لب زدند و...
حسین شریعتمداری

احمدي نژاد در مرحله اول با راي قاطع پيروز انتخابات مي شود

خبرگزاري فارس: رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با اشاره به اينكه تمامي اصولگرايان در نهايت از احمدي نژاد حمايت مي كنند،تاكيد كرد:قطعا احمدي نژاد در همان مرحله اول با راي قاطعي پيروز انتخابات مي شود.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، حجت الاسلام روح الله حسينيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در جمع خبرنگاران با بيان اينكه احمدي نژاد كانديداي نهايي اصولگرايان است اظهار داشت: مطمئنا در نهايت همه اصولگرايان هم به اين نتيجه مي رسند.
وي افزود: قطعا احمدي نژاد در همان مرحله اول با راي قاطعي پيروز انتخابات مي شود.
رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي در خصوص آخرين فعاليت هاي انتخاباتي اين فراكسيون نيز ادامه داد: اعضاي اين فراكسيون در تلاش اند با ايجاد تشكيلات ، فعاليت هاي تبليغاتي انتخابات را آغاز كنند.
حسينيان در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه با توجه به اينكه هنوز آقاي احمدي نژاد اعلام كانديدا توري رسمي نكرده آيا امكان دارد بر اساس برخي گمانه زني هااين مساله اتفاق نيافتد، تاكيد كرد :آقاي احمدي نژاد قطعا در عرصه انتخابات رياست جمهوري دهم حاضر مي شود.
وي اضافه كرد:شوراي هماهنگي خارج از حيطه دولت تشكيل خواهد شد و تركيب آن متشكل از همه اصولگرايان است.
نماينده مردم تهران در پاسخ به سوال ديگري در خصوص اقدامات انتخاباتي طيف رايحه خوش خدمت و اعضاي فراكسيون انقلاب اسلامي اظهار داشت: رايحه خوش خدمت را نبايد با فراكسيون انقلاب اسلامي يكي دانست چرا كه اين فراكسيون فراتر از رايحه خوش خدمت است.
رئيس فراكسيون انقلاب اسلامي تاكيد كرد: بيانيه اي در زمينه انتخابات در اين فراكسيون در حال تهيه است كه صادر خواهد شد و در شهرستان ها نيز اين فراكسيون با نمايندگان حامي احمدي نژاد فعاليت خواهد كرد.
حسينيان در پاسخ به پرسش ديگر درباره احتمال حمايت برخي از اصولگرايان از مير حسين موسوي گفت: بعيد است با مواضعي كه مير حسين موسوي اعلام كرده اصولگرايان از وي حمايت كنند. با توجه به اينكه آقاي مير حسين موسوي عنوان كرده اند افتخار مي كنم كه در دولت خاتمي مشارو عالي بودم همين براي من كافي است كه وي را اصولگرا ندانم.