ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۹۰ خرداد ۷, شنبه

سخنرانی احمدی‌نژاد در مرز فلسطين اشغالي بدون حفاظ، سخنرانی اوباما در ایرلند پشت شیشه

نارضایتی جهانی از رویکردهای سیاسی و اجتماعی سران کاخ سفید موجب شده تا رئیس جمهور امريكا حتی در سفرهایی که به کشورهای دوست و همراه خود در عرصه‌های بین‌المللی دارد، نوعی هراس از واکنش‌های اعتراضی داشته باشد. 
به گزارش رجانیوز، باراک اوباما درحالی تور شش روزه خود در چهار کشور اروپايي را ادامه مي‌دهد که تمهیدات گسترده و بی سابقه امنیتی برای وی درنظر گرفته شده تا از اعتراض‌هاي احتمالی به مواضع و اقدامات دولت امريكا جلوگیری شود؛ موضوعی که موجب شده تا این سفر شش روزه به یکی از گران‌ترین سفرهای تاریخ این کشور تبديل شود و البته هزینه آن از مالیات شهروندان امريكایی تامین می‌شود. 
 
 
این ترس از برخورد با واکنش‌های رادیکال مردمی تا جایی است که اوباما برای سخنرانی‌های خود در یک محافظ شیشه‌ای ضد گلوله قرار می‌گیرد و به در جمع هوادارانش سخنراني مي‌كند. 
 
این اقدام تیم محافظت از رئیس جمهور امريكا درحالی است که برخی کاربران اینترنت، با مقایسه این عکس با عکس یکی از سخنرانی‌های احمدی‌نژاد رئیس جمهور ایران، وي را فردی محبوب و شجاع معرفی کرده‌اند که اوبامای ترسو نمی‌تواند او را مغلوب کند. 
 
 
 
این عکس که در جریان سفر چند ماه پیش دکتر احمدی‌نژاد به کشور لبنان و سخنرانی وی در شهری در مرز فلسطین اشغالی گرفته شده، به عنوان مدرکی برای ترسو خواندن رئیس جمهور اوباما به دلیل استفاده از حفاظ شیشه‌ای ضدگلوله در سخنرانی آن هم در کشور ایرلند، مورد استناد کاربران قرار گرفته است. 
 
احمدی‌نژاد در جریان سفر خود به لبنان که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خبری جهان نيز داشت، چند سخنراني در جمع مردم بيروت، بنت جبيل و دانشگاهيان لبنان داشت و در روستاي قانان نيز حضور يافت اما در هیچ‌يك از این مراسم‌ها و حتی هنگامی که بالگردهای رژیم صهیونیستی در حال چرخ زدن در بالای محل سخنرانی بودند، حاضر نشد تا از پشت شیشه محافظ با مردم سخن بگوید، بلكه مترجم را به درون محفظه فرستاد و خود رودررو با مردم لبنان صحبت کرد

۱۳۹۰ خرداد ۴, چهارشنبه

داماد احمدی‌نژاد: آقایان مشایی و بقایی! انحراف در دولت از جانب شماست

دبير شوراي مشاورين رئيس‌جمهور با صدور اطلاعيه‌اي شايعه‌سازي برخي سايت‌ها مبني بر برخورد احمدي‌نژاد با وي در پي مصاحبه عليه جريان انحرافي را تكذيب كرد.
به گزارش رجانیوز، متن كامل اطلاعيه مهدي خورشيدي دبير شوراي مشاورين رئيس‌جمهور به شرح ذيل است:
عصر روز گذشته اطلاع حاصل كردم يك سايت ناشناخته مدعي شد كه رئيس‌جمهور به بنده هشدار داده است "در سفرهاي استاني ايشان را همراهي نكرده و نسبت به آقايان مشايي و بقايي اظهار نظر بي‌ربط نكنيم " با اطمينان كامل از كذب بودن موضوع، بلافاصله به سراغ جناب رئيس‌جمهور رفتم تا موضوع را از ايشان استعلام نمايم، كه ايشان اظهار داشتند به هيچ عنوان چنين سايتي را نمي‌شناسند و اين صحبت‌ها كه به نقل از ايشان منتشر شده دروغ است.
حال با توجه به ادعاي سايت ياد شده ذكر چند نكته را ضروري مي‌دانم:
1- اگر اينجانب در سفرهاي استاني و يا در مراسمي، آقاي رئيس جمهور را همراهي كرده‌ام فقط با نظر و دستور و بنا به صلاحديد ايشان بوده و دليل ديگري نداشته است.
2- هدف بنده از اين حرف‌ها كه برخي را اينگونه آشفته كرده است فقط اداي تكليف بوده است، انتقادي كه خودشان هم مي‌دانند وارد است و چيزي جز واقعيت نيست پس علت چيست كه وقتي پاسخي براي اين انتقادها ندارند متوسل به نقل قول دروغ از رئيس‌جمهور مي‌شوند؟
3- بهتر اين بود كه آقايان به جاي نقل قول دروغ از جانب رئيس‌جمور، پاسخ مسائل مطرح شده را مي‌دادند نه اينكه دشمنان و مخالفان دولت را تحريك و اين مصاحبه را ابزاري براي ضربه به رئيس‌جمهور محترم و دولت قرار دهند.
4- جناب آقاي مشايي و بقايي! شما به خوبي مي‌دانيد كه بنده براي پست و مقام و داشتن قدرت نيست كه در كنار آقاي احمدي‌نژاد در دولت حضور دارم، چرا كه چه در دولت باشم و چه نباشم نظر شخصي‌ام در مورد ايشان اين است كه شخصيتي فرهيخته، دانشگاهي، مردمي، انقلابي، ولايي و مكتبي دارند و پس اگر انحرافي هم در بخشي از دولت وجود دارد از جانب شماست. بنده هيچ‌وقت در دولت به دنبال تصاحب مسئوليت‌ها و رياست‌ها نبودم، چراكه معتقدم مسئوليت، امانت است و پذيرفتن آن تعهدي در برابر خداوند؛ پس طبيعي است كه اظهارنظرهاي دلسوزانه به مذاق شماها خوش نيايد.
5- اين بي انصافي و ناجوانمردي است كه انسان تا جايي كه منافعش تامين شود از كسي يا دولتي حمايت كند و وقتي كه منافع يا موقعيتش به مخاطره افتاد شروع به فرافكني و انتقاد و يا خداي ناكرده استهزا كند. (محمود احمدي نژاد هيچگاه دروغگو، منحرف وضد ولايت فقيه نبوده است و اي كاش در دولت نبودم و اين‌‌ها را راحت‌تر بيان مي‌كردم.)
6- به تمام عزيزاني كه مصاحبه بنده را خواندند عرض مي‌كنم، هيچگاه از تفكرات احمدي‌نژادي‌‌ام عدول نكرده‌ام، چرا كه ايشان را به عنوان رئيس‌جمهوري مكتبي مي‌شناسم و اين امر نبايد بهانه شود براي حمله به دولت و يا خداي ناكرده رئيس‌جمهور محترم. بنده شخصاً نسبت به تفكرات آقايان مشايي و بقايي انتقادات اساسي داشته و تا حد توان مقابل انحرافات آقايان مي‌ايستم و اجازه نخواهم داد ذره‌اي از حيثيث و آبروي آقاي احمدي‌نژاد به واسطه اين افراد كاسته شود.
7- بنده در سراسر زندگي‌ام احمدي‌نژاد را مملو از ولايتمداري و دفاع از مكتب اسلام ديده‌ام و به همه فرصت‌‌طلبان گوشزد ‌مي‌كنم كه اگر دلسوزان واقعي احمدي‌نژاد بودند حتماً به جاي واداشتن بنده و ديگران به استعفا و حذف از دولت، خودشان استعفا مي‌دادند. همچنين متذكر مي‌شوم بنده تمايلي به طرح مطالب در رسانه‌ها نداشتم، اما متاسفانه عملكرد آقايان و احساس تكليف وادارم كرد كه اين روشنگري‌ها را انجام دهم.
اميدوارم در آينده مجبور نشوم مطالب بسياري كه در سينه دارم و اسناد متعدد از انحرافات و مفاسد را منتشر كنم.

۱۳۹۰ خرداد ۳, سه‌شنبه

پناهيان: كنترل افكار عمومي جهان از دست آمريكا خارج شده است

 
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، حجت الاسلام عليرضا پناهيان از اساتيد حوزه و دانشگاه در اجتماع 20 هزار نفري دانشجويان دانشگاه‌هاي استان تهران و تهران بزرگ كه در مصلاي دانشگاه تهران در حال برگزاري است، گفت: زماني بود كه ليبراليسم غربي نظراتي را به انقلاب اسلامي وارد مي‌كرد و اعتقاد داشت كه جمهوري اسلامي نوعي ديگر از ليبراليسم است. اما امام خميني(ره) معتقد بودند ليبراليست بدتر از ديكتاتوريست است.

وي با اشاره به اينكه در ليبراليست ظاهراً آزادي بيان وجود دارد در حالي كه بدتر از ديكتاتوري است، افزود: پس از نابودي ماركسيسم و مضمحل شدن رقيب اصلي انقلاب اسلامي يعني ليبراليسيم، امروز انقلاب اسلامي ايران تنها انقلابي است كه حرف خود را به گوش جهانيان مي‌رساند.

پناهيان خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامي ايران اكنون بدون تلاش براي صدور انقلاب به صورت طبيعي صادر مي‌شود و اميد‌ها به اين انقلاب بسته شده است.

اين استاد حوزه و دانشگاه در ادامه تصريح كرد: يكي از عوامل بسيار مهم در توفيق صدور انقلاب اسلامي اين بود كه مدعيان دروغين انسانيت به خصوص ليبراليست‌ها دروغگويي‌هاي خود را نمايان كردند.

وي با اشاره به اينكه اكنون در كشورهاي غربي دروغ‌پراكني رواج پيدا كرده است مردم كشورهاي غربي اعتقاد دارند كه نمايندگان آن‌ها و دولت‏مردانشان از دل مردم نيستند.

وي افزود: در غرب اكنون ترديدهايي وجود دارد كه آيا رسانه‌هاي آن‌ها به راحتي اخبار را انتقال مي‌دهند.

پناهيان اظهار داشت: كافي است مردم مغرب‏زمين به ليبراليست ترديد كنند آن‎گاه كاخ‌هاي ليبراليسم فرو خواهد ريخت.

اين استاد حوزه و دانشگاه تصريح كرد: اكنون در جامعه جهاني هركس به حوادث جهان نگاه مي‌كند مي‌داند كه سرعت تحولات بالا رفته است و در شيوه زندگي غرب تغيير ايجاد شده است.

وي با طرح اين سؤال كه آيا انسان‌ها در كشورهاي غربي واقعاً آزادند، و آيا شعارهاي رؤساي كشورهاي غربي واقعي است، تأكيد كرد: اوباما رئيس جمهور آمريكا شعارهاي پوشالي سر مي‌دهد و ادعا دارد كه مي‌خواهد فرصت‌هاي مساوي را ميان مردم جهان ايجاد كند. در حالي‌كه اين ظاهر ماجرا است و بايد ميان مردم آمريكا رفت و اين مهم را از آنان پرسيد.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينكه يكي از عوامل پيروزي انقلاب اسلامي و شنيده شدن صداي انقلاب ميان جهانيان روشن شدن دروغ‌هاي غرب است، گفت: آمريكا اكنون دشمن‌تراشي موهوم مي‌كند و جريان طالباني را تأسيس كرد و توسط آن صريحاً مردم خود را مي‌ترساند.

وي افزود: مردم غرب در حالي به دموكراسي پشت مي‌كنند كه اين شيوه تبليغاتي غلط پشت سر آنان است و حتي به آنان فرصت داده نمي‌شود كه سخن اسلام را بشنوند.

پناهيان با تأكيد بر اينكه يكي از امكانات باعظمت انقلاب اسلامي، مقابله با خرابكاري‌ها و فريب‌هاي دشمن است، اظهار داشت: اكنون شور و شعور جوانان ايراني اجازه نمي‌دهد كه در مواجهه با قيام مردم منطقه و ظلم‌هايي كه به آنان مي‌شود، ساكت باشند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با بيان اينكه امام(ره) چشم‎انداز انقلاب اسلامي را معرفي كرده‌اند و اين چشم‎انداز آزادي تمامي ابناي بشر است، گفت: روزي در همين نزديكي تمامي مسيحيان جهان را كمك مي‌كنيم تا از دست باند مافياي صهيونيست خلاص شوند و اين امر توسط انقلاب اسلامي ايران صورت خواهد گرفت.

وي افزود: نه تنها دروغ‌پراكني‌هاي دولت‏مردان غربي اكنون برملا شده است بلكه ديگر آنان شعار جديدي ندارند و حرف‌ها و طرح‌هاي قديمي خود را مطرح مي‌كنند.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اينكه كنترل افكار عمومي از دست آمريكا و استكبار‌ جهاني خارج شده است، گفت: اكنون مي‌توان مردم جهان را از حقايق آگاه كرد و حركت‌هاي دانشجويي بايد به اين امر بپردازند.

پناهيان اظهار داشت: نظام استكبار براي سلطه در اروپا اكنون دچار چالش شده است و اميدواريم روزي جنبش‌هاي دانشجويي رويكرد‌هاي بيداري جهان را مد نظر قرار دهند.