ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۹ خرداد ۷, جمعه

سروش به دره ارتداد سقوط کرده است

دو تن ازاعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با بررسي اظهارات جديد سروش مبني بر ضرورت مهاجرت مراجع تقليد از حوزه هاي علميه قم به نجف پرده از توطئه جديد دشمنان نظام بر عليه حوزه هاي علميه برداشته و اظهارداشتند:سروش با تخطئه مباني نظام اسلامي و ولايت
فقيه ارتداد خود را بر همگان ثابت کرد و با همراهي اپوزيسيون خارج نشين در جهت سازماندهي فتنه88  هم دستي خود با سازمان اطلاعاتي سيا و موساد را به اثبات رساند بنابراين اظهارات اخيرش مبني بر ضرورت مهاجرت مراجع قم به نجف در راستاي اهداف شوم دشمنان نظام و به خاطر ترس از نقش تاثيرگذار مراجع قم و نجف از جهان تشيع مي باشد لذا مراجع تقليد براي اظهارات اين مرتد خارج نشين کوچکترين ارزشي قائل نبوده و توطئه هاي شوم دشمنان براي ايجاد شکاف و نفاق ميان مراجع قم و نجف و مراجع عظام با نظام جمهوري اسلامي را در هم مي شکنند.
حجت الاسلام والمسلمين عليرضا سليمي عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:سرويس هاي جاسوسي اطلاعاتي سيا و موساد از نقش مهم و تاثيرگذار مراجع عظام تقليد در تاريخ سرزمين ايران و جهان تشيع نگرانند و درصدد تضعيف جايگاه پررنگ آنان هستند.
وي افزود: سروش که اعتقادي به مباني ديني ندارد و تمام تلاشش پيچيدن نسخه هاي سکولار و انديشه هاي غربي به عنوان ايدئولوژي اصلي جمهوري اسلامي بوده است در شان و جايگاهي نيست که بخواهد براي مراجع عظام تقليد تعيين تکليف کند.وي با بيان اينکه سروش با فرار از کشور دچار توهم خود بزرگ بيني شده ادامه داد:کسي که از سازمان هاي خارجي براي فعاليت عليه نظام جمهوري اسلامي پول دريافت
 مي کند کوچکتر از اين است که بخواهد درباره مسائل داخلي نظام اسلامي به ويژه مسائل مربوط به اداره حوزه هاي علميه و مراجع عظام اظهارنظر کند.نماينده مردم محلات در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه مراجع قله هاي نظام اسلامي هستند اظهارداشت:مراجع عظام نمايندگان امام زمان(عج) هستند که پشتيبان نظام اسلامي و ولي فقيه بوده و همراه با امام(ره) و نظام و مقام معظم رهبري براي مستحکم کردن پايه هاي حکومت اسلامي تلاش کرده اند
همچنين حجت الاسلام والمسلمين سيديونس موسوي سرچشمه عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:حوزه هاي علميه بلاد اسلامي و مراجع عظام همگي در راستاي حمايت از نظام تشيع مستقر در جهان اسلام و ولايت فقيه فعاليت مي کنند بنابراين هرگز از يکديگر جدا نيستند.
وي ضمن محکوم نمودن اظهارات اخير سروش مبني بر ضرورت مهاجرت مراجع تقليد به نجف اشرف گفت: با توجه به اظهارنظرهاي اخير سروش درباره دين اسلام و ولي فقيه وي به دره ارتداد سقوط کرده است بنابراين اپوزيسيون خارج نشين همراه با دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي حق اظهارنظر در امور کشور را ندارد.وي با بيان اينکه حوزه هاي علميه در بلاد اسلامي از يکديگر تفکيک ناپذيرند ادامه داد:
حوزههاي علميه قم، نجف، شيراز و ساير بلاد اسلامي رسالت و هدف مشترکي داشته و از يکديگر جدا نيستند و لذا مراجع تقليد هر جا که باشند پشتيبان نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه خواهند بود.

۱۳۸۹ خرداد ۵, چهارشنبه

هشدار سيد احمد خميني به سيد حسن

به گزارش خبرگزاري فارس، استمرار روابط سيدحسن خميني با سران فتنه در تناقض با وصيت حاج سيداحمد خميني(ره) است. سيدحسن و برادرش سيدياسر اخيراً به بهانه مراسم عروسي فرزند دبيركل مشاركت، با موسوي و كروبي و خاتمي و برخي ديگر از دست اندركاران فتنه همراه شدند و دور يك ميز نشستند. تصاوير منتشره از صميميت سيدحسن با سران فتنه حكايت مي كند.
در واكنش به اين رويداد، برخي سايت‌هاي خبري، بخش هايي از وصيت نامه پدرانه و هشدارآميز مرحوم حاج سيد احمد خميني خطاب به سيدحسن را منتشر كرد كه در آن آمده است: "به حسن و برادرانش اين توصيه را مي نمايم كه هميشه سعي كنند در خط رهبري حركت كنند و از آن منحرف نشوند كه خير دنيا و آخرت در آن است و بدانند كه ايشان موفقيت اسلام و نظام و كشور را مي خواهند. هرگز گرفتار تحليل هاي گوناگون نشوند كه دشمن در كمين است... امروز بايد در كنار نظاممان پشت سر رهبري قرار بگيريم. رهبر ما شاگرد امام است. هيچكس حق شكستن حريم رهبري را ندارد. حرمت رهبري نظام اسلامي، از اصول خدشه ناپذير انقلاب اسلامي ماست. همه بايد به دستورات رهبري عمل كنند. "
در ادامه وصيت حاج سيداحمد خميني آمده است: "ما امروز موظف هستيم پشت سر مقام رهبري حضرت آيت الله خامنه‌اي حركت كنيم. هرچه ايشان گفت، گوش كنيم. اگر روزي حركت ما با حركت ولي نخواند، بدانيد كه نقص از ماست. همانطور كه نگذاشتيد امام احساس تنهايي كند. اطاعت از خامنه اي، اطاعت از امام است. هر كس منكر اين معنا شود، مطمئن باشيد در خط امام نيست و هر كس بگويد كه اطاعت از امام غير از اطاعت از حضرت آيت الله خامنه اي است در خط آمريكاست. من بعد از رحلت امام،با خدا و امام عهد كرده ام كه كوچكترين قدمي را عليه رهبري و برخلاف رهبري و حتي برخلاف ميل رهبري برندارم و اگر شما مردم هم چنين پيماني را تجديد كنيد، مطمئن باشيد كه ما در تمام زمينه ها بر آمريكا پيروز مي شويم. "
يادآوري اين وصيت نامه از آن جهت حائز اهميت مضاعف است كه سران و رسانه هاي فتنه گر مي كوشند با سوءاستفاده از سيدحسن، نوه حضرت امام خميني، آرمان هاي سترگ آن حضرت به ويژه ولايت فقيه، جمهوري اسلامي و قانون اساسي را دور بزنند و اين همان خطي است كه گروهك هاي ضدانقلاب و جبهه استكبار هم آن را دنبال مي كنند.
شايان ذكر است سايت بالاترين، 22 اسفند سال گذشته به خاطر همراهي برخي افراد منسوب به بيت حضرت امام با سران فتنه و آشوب، در اين افراد طمع كرده و خواسته بود كه به تخطئه سيره عملي حضرت امام بپردازد.
به گزارش كيهان، "بالاترين " آن روز با اسم بردن امثال زهرا اشراقي (همسر محمدرضا خاتمي) و يكي دو نفر ديگر نوشت: "مدتي است اين افراد از جنبش سبز حمايت مي كنند. ديدارهاي آنان با سران سبز و زندانيان آزاد شده حاكي از همبستگي است اما جناب آقاي حسن خميني، ياسر خميني و خانم زهرا اشراقي! تا دير نشده آغازگر حركت باشيد، شايد ديكتاتوري در ايران پايان پذيرد. از بزرگ خاندانتان شروع كنيد و با نقد افكار خميني، اين تابوي ديرينه را بشكنيد؛ اشتباهات سياست داخلي، خارجي، اعدام دگرانديشان )بخوانيد عناصر تروريست). جناب سيدحسن خميني نقد پدربزرگ و پدرتان احمد خميني آسان نيست. اكنون بهترين زمان است. زمان را از دست ندهيد و نامتان را جاودانه كنيد! "