ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۹ آبان ۲۷, پنجشنبه

دکتر عباسی: کاربران ایرانی، اطلاعات خود را تقدیم NSA می‌کنن

به گزارش نهال و به نقل از مهر، دکتر حسن عباسی، کارشناس مسائل سیاسی و رئیس مرکز دکترینال امنیت بدون مرز، شب گذشته در کرسی آزاد اندیشی دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد که با عنوان "جهان بدون مغز" برگزار شد در سخنانی با تاکید بر اینکه علم نوعی اقتباس است، اظهار داشت: تعریف جامعه جهانی از روی ساختار بدن انسان همواره یکی از آرزوهای بشر بوده است.
وی با بیان اینکه "ژئو پلیتیک" تعریف سیاست روی زمین است، افزود: امروز در انتهای سال 2010 میلادی در شرایطی زندگی می کنیم که آرزوی جامعه شناسان برای الگوگیری از بدن انسان در ساختار جهان در حال تحقق است؛ به طوریکه در آینده سیاستمداران نقشه بدن انسان را در جلوی چشمان خود خواهند داشت و سیستم جهانی به مثابه بدن انسان عمل خواهد کرد.
مشکلات اقتصادی جهان؛ نشانه از ناکارآمدی سیستم جهانی
رئیس مرکز بررسی های دکترینال با بیان اینکه سیستم امروز حاکم بر دنیا یک سیستم ارگانیکی و نوع کهنه ای از یک سیستم است، گفت: این سیستم بعد از جنگ جهانی دوم شکل گرفته و ناکارآمدی خود را امروز نشان داده است.
عباسی روند مشکلات اقتصادی حاکم بر کشورهای دنیا را ناشی از کهنه شدن این سیستم دانست و بیان داشت: امروز این سیستم ارگانیکی جای خود را به سیستم "بایولوژیکی" داده است.
وی با اشاره به ورود جهان به سیستم "سایبری"، به تغییرات رخ داده در مناسبات جدید جهانی اشاره کرد و در مورد موقعیت های کنونی کشورهای جهان در این سیستم جدید توضیح داد: حدود یک‌صد سال قبل، هالفورد مکیندر قلب جزیره‌ جهانی را منطقه‌ آسیای مرکزی معرفی کرد که شامل قزاقستان، ترکمنستان، ازبکستان، قرقیزستان، تاجیکستان، بخش‌هایی از شمال افغانستان و شمال خراسان ایران و بخش‌هایی از شکم روسیه در مرز کشور قزاقستان می‌شود، یعنی منطقه‌ عمومی شرق دریای خزر؛ فرض مکیندر این بود که هر کس بر این هارتلند یا قلب حیاتی سرزمین جهانی حکومت کند، بر جهان حکومت خواهد کرد.
عباسی با بیان اینکه در سال 2002 نیز گمان می رفت که عراق قلب جهان و نقطه ثقل انرژی است، ادامه داد: این در حالی است که برخی نیز معتقد بودند که دریای حیاتی و "هارت سی" دنیا در کرانه ای بین برزیل و ونزوئلا واقع شده است که این نظریه نیز به 5 سال نرسید و منتفی شد.
"هارت‌لند" و "هارت‌سی" جهان بر ایران منطبق شده است
وی با تاکید بر اینکه امروز مطالعات جدید نشان می دهد که "هارتلند" و "هارت سی" دنیا بر روی هم منطبق شده است، یادآور شد: مطابق نقشه هایی که از سوی مراکز مختلف منتشر شده است در حال حاضر قلب حیاتی جهان ایران است و مرکز 67 درصد انرژی جهان کشورمان محسوب می شود.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال معتقد است که قلب حیاتی دریایی جهان - هارت سی - نیز در دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان قرار دارد و ادامه داد: با این اوصاف حداقل تا 40 سال آینده مرکز حیاتی جهان منطقه ای است که ما در آن قرار گرفته ایم.
عباسی محاصره کامل کشورمان توسط نیروهای ناتو را ناشی از همین موقعیت منحصر به فرد کشورمان می داند و عنوان کرد: قلب پیکره جهان یعنی ایران مشخص شده است و به همین خاطر آمریکایی ها به دنبال تسلط بر این قلب هستند.
شبکه جهانی مخابرات؛ سیستم عصبی جهان 
وی با اشاره به اینکه مغز جهان نیز شکل گرفته است، عنوان کرد: امروز آمریکا با طراحی سازمان "ان ای اس" و ایجاد شبکه جهانی اینترنت مغز جهان را در دست گرفته است.
رئیس مرکز بررسیهای دکترینال با اشاره به گسترش شبکه جهانی مخابرات از این شبکه به عنوان سیستم عصبی جهان یاد کرد و گفت: آمریکا ساز و کار این سیستم عصبی را با ایجاد سازمان "ان ای اس" طراحی کرده است.
عباسی با تاکید بر اینکه امروز "بایو پولیتیک" جایگزین" ژئو پلیتیک" در مناسبات جهانی شده است، عنوان کرد: با این اوصاف قلب و مغز جهان برای یک دوره حداقل 40 ساله مشخص شده است.
وی به جایگاه دیگر کشورها در این ساختار جدید اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کشور آمریکا با دارا بودن سازمان "ان ای اس" به عنوان حافظه جهانی در واقع نقش مرکز حلزونی مغز انسان را ایفا می کند.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال ادامه داد: این در حالی است که در این ساختار جدید برخی از کشورها از جمله استرالیا، ایتالیا، اسپانیا، اتریش، سوئد، کره جنوبی، تایوان، سنگاپور و ... در سیستم تک محصولی آینده نقش تولید اطلاعات را بر عهده خواهند داشت.
عباسی کشورهایی مانند عربستان، عراق، کویت، نروژ، ونزوئلا، ترکمنستان، آذربایجان و ... را در این ساختار دارای نقش تولید کننده انرژی می داند و ادامه می دهد: برخی از کشورها در این ساختار مانند روسیه، آلمان، فرانسه، چین و ژاپن به عنوان قدرت های ملازم هم نقش تولید اطلاعات و هم انرژی را عهده دار خواهند بود.
این تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است که بقیه کشورها در آینده در ساختار جدید جهان نقش عضله ها و ماهیچه ها را ایفا خواهند کرد، یادآور شد: در زیر زمین ساختمان "ان ای اس" به مساحت 9 هکتار مغز جهان قرار گرفته است.
دستیابی به اطلاعات کاربران اینترنت توسط NSA
وی این امر را در راستای دستیابی به اطلاعات کاربران اینترنت می داند و ادامه می دهد: در حال حاضر "ان ای اس" با اختصاص کدهای 13 رقمی به کاربران اینترنت نسبت به تکمیل پرونده اطلاعاتی آنها به صورت مستمر اقدام می کند.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال تصریح کرد: در حال حاضر این سیستم اطلاعات جهانی در حال انباشت اطلاعات ما برای استفاده علیه خود ما هستند.
هشدار نسبت به قرار دادن اطلاعات شخصی بر روی اینترنت
عباسی با هشدار نسبت به اینکه امروزه برخی جوانان اطلاعات خود را به دست خودشان بر روی اینترنت قرار می دهند، گفت: این عمل در واقع تقدیم اطلاعات شخصی خود به سازمان "ان ای اس" است.
وی به مخاطرات فضای سایبری اشاره کرد و گفت: گسترش شبکه های فیبر نوری در سراسر دنیا توسط این سازمان به عنوان شبکه های عصبی جهان امروزی مطرح هستند.
قلب جهان از مغز جهان دستور نمی‌گیرد
این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه قلب و مغز جهان شکل گرفته است، گفت: مشکلی که امروز آمریکایی ها با ایران دارند این است که قلب جهان از مغز جهان دستور نمی گیرد.
عباسی با تاکید بر اینکه مغز انسان در نظام سایبری می تواند به برخی اعضا دستور دهد، تصریح کرد: یکی از دلایلی که آمریکا با ایران می تواند وارد جنگ شود این است که ایران حکم قلب جهان را دارد و یک مغز نمی تواند به قلب آسیب بزند.
وی با تاکید بر اینکه بیماری که دچار مرگ مغزی شده است قلبش کار می کند، افزود: ولی در صورتیکه خون و انرژی به مغز نرسد نابود خواهد شد.
رئیس مرکز بررسی های دکترینال به برخی مصادیق این مسائل در اظهارات مسئولان آمریکایی اشاره کرد و گفت: ما می بینیم که رایس در آخرین سال وزارت خارجه خود عنوان می کرد که ما در شگفتیم که چگونه ایران بدون ما روی پا مانده است

انصافا احمدی نژاد بود که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین المللی احیا کرده است

نمایش عکس در اندازه واقعی
نهال نیوز: بعد از آنکه انواع توطئه ها و سنگ اندازی ها و اتهام زدن ها به دولت نهم و عملکرد دکتر احمدی نژاد، کار گر نیفتاد و ایشان در خرداد٨٨ با رای ٢۵ میلیونی مردم به ریاست جمهوری انتخاب گردید، فاز فتنه که مدتها بود مقدمات آن از سوی برخی دشمنان انقلاب، فراهم شده بود، با همراهی برخی عناصر ظاهرا موجه کلید خورد و شد آنچه همگان شاهد بودیم...
پس از لطف الهی و درایت رهبری و حضور در صحنه ی مردم و شکست سنگین جریان فتنه، فاز بعدی دشمنان، کار روی برخی از حامیان دولت اعم از نخبگان، رسانه ها و القای عدم تبعیت این دولت از رهبری معظم انقلاب و اصرار بر کم توجهی دولت به مبانی دینی و انقلابی در بین آنان بود!
به عبارت بهتر، بدخواهان سعی کردند با واژه ها و ادبیاتی مشابه جریان انقلابی و ولایتمدار سخن بگویند و البته با کمال تاسف، این سخنان و اتهامات خود را تکرار و بزرگنمایی از زبان برخی افراد و بعضا رسانه های خودی نیز می شنیدند.
اما بتازگی و در جریان مجدد اعضای محترم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با امام خامنه ای، معظم له پس از استماع سخنان و نکات مطرح شده از سوی این عزیزان، نکات بسیار مهمی را در مورد دولت بیان فرموده اند که توجه شما را به آن جلب نموده و امیدواریم دقت در واژه ها و تعبیر بکار رفته توسط ولی امر مسلمین، بتواند بسیاری از شبهات و مسائل موجود را برای اهل انصاف، روشن سازد. هر چند که مفاد این دیدار نیز از سوی صدا و سیما پخش نشد و برخی از مدعیان ولایتمداری، با سانسور خبری و یا کم لطفی نسبت به آن رفتار کردند...
 متن بیانات منتشر نشده رهبری بدین شرح است:
*القای حاکمیت دوگانه در کشور در گذشته:
یک روزی توی این کشور تلاش می شد-هم شعار داده شد، هم عملا تلاش شد- که حاکمیت دوگانه درست کنند، یعنی واقعا برای این کار بنا کردند سرمایه گذاری کردند...
این معنایش این بود که منزله ی رهبری و ولایت فقیه و این حرف هایی که ماها داریم و انقلاب از اول داشته،اینها را از جایگاه تعیین کنندگی و فصل الخطاب بودن کنار بیندازند و برایش رقیب درست کنند...
*در دولت نهم و دهم، حاکمیت یگانه است:
در دولت نهم و دهم- از وقتی که آقای احمدی نژاد آمده-بحث حاکمیت دوگانه نیست، حاکمیت یگانه است، یعنی دولت و رهبری و تشکیلات در امتداد یک خط قرار دارند، این من جازما و قاطعا به شما عرض می کنم. ...
*جهت گیری این دولت، درست است:
البته معنایش این نیست که اختلاف نظری وجود ندارد، یا فلان مسئول دولتی یا رییس جمهور در نظرات و افکارشان نقاط اشتباهی ندارند، چرا از این قبیل هست، همیشه بوده، باز هم هست... یک وقت آدم به یک نظر قطعی می رسد، اما غالبا من به نظر قطعی و جازم نمی رسم، چون در این قضیه من صاحبنظر نیستم، لذا دخالت نمی کنم. در بعضی قضایا چرا ، اطلاعات دارم، جازمم، می فهمم خطایی وجود دارد، لذا جلویش را می گیرمو نمی گذارم انجام بگیرد، امام سیاست کلی، سیاست کلی هم جهتی است... این دولت جهتگیری اش جهت گیری درستی است.
*مساله مکتب ایرانی:
همین مساله ی ایرانی گری و اینها که اشاره شد، من واقعا نفهمیدم که اینها حقیقتا دنبال اینند که حالا یک چیزی را در مقابل اسلام علم کنند. البته بدم می آید از این کاری که می کنند... اما اینکه اینها واقعا می خواهند یک مکتب ایرانی در مقابل مکتب اسلام علم کنند، من واقعا این را نمی فهمم. با ملاحظه ی قرائن گوناگون در کارهای اینها ، این به دست نمی آید... آقای احمدی نژاد واقعا نمی خواهد ایران را مقابل اسلام و برتر از آن قرار دهد، چرا که هیچ رییس جمهوری به اندازه ی او از اسلام و آرمانها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آنکه همواره به مسئولان انتقاد کرده ام، اما انصافا او بوده است که نام امام زمان و حضرت زهرا را در محافل بین المللی احیا کرده است...
*موضوع حجاب و نقش دولت در آن:
من این مطلب را-که دولت نسبت به حجاب فقهی بی توجهند-قبول ندارم. مسئولان امروز، همه حجاب فقهی را قبول دارند، ولی اختلاف سلیقه در تاکتیک هاست...
فرضا دختری که حجاب کاملی ندارد اما شب قدر یا در مجلس دعای کمیل شرکت و به درگاه خدا تضرع می کند و یا در راهپیمایی ٢٢ بهمن تصویر امام را می گیرد، نمی توان گفت که بی دین است، بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیسا که باید او را توجیه  کرد. باید در باب حجاب، کتاب نوشت و از طریق مختلف مانند فیلم های تلویزیونی، حجاب را تبیین و افراد ناآگاه را ارشاد کرد.
*رضایت عمیق از سیاست خارجی:
الان اگر رهبری چیزی بگوید، رییس جمهور می پذیرد و به آن عمل می کند، امروز وقتی رییس جمهور یا مسئول ارشدی از دولت به خارج از کشور می رود، من نگرانی ندارم، اما قبلا نگران بودم که مسئولان در خارج از کشور می خواهند چه بگویند؟ الان رییس جمهور با هر کسی در دنیا ملاقات کند و حرف بزند، من از حرف زدن او نگران نیستم، اطلاع هم ندارم، اما نگران نیستم. می دانم که خلاف جهت انقلاب و سیاست کلی نظام، مطلبی گفته نخواهد شد، مطلبی پیش نخواهد رفت، و لو حالا به لحاظ تعارف، دو کلمه هم یک چیزی بگویندچ اما کاری پیش نخواهد رفت. این را خاطرم جمع است...
*نصیحت کنید، اما مواظب دشمن باشید:
من اعتقاد به نصح دارم. یعنی واقعا معتقدم اگر جامعه ی مدرسین، یک مواردی اشتباهی می بیند، ملاحظه رفاقت و دوستی را نکنند، نصیحت کنند، منتها مراقب باشند که یک جهت گیری عامی برای زمین زدن دولتی که حالا نسبت به شعارهای انقلاب وفادار است، نسبت به رهبری اظهار اطاعت می کند و چه و چه، ایجاد نشود، به آن حرکت کمک نشود. عرض ما این است. یک جوری نصیحت کنید که آن کسانی که قصد ریشه کنی دارند، نتوانند استفاده کنند ولی خوب نصیحت کنید، پیغام بدهید، کاغذ بنویسید، اگر یک جایی واقعا دیدید ضرورت دارد، اعلام هم بشود. اعلام عمومی در مواقع ضروری ایرادی ندارد، اما باید مراقبت بشود، این جور نیست که حالا انسان هر اعتراضی دارد مصلحت باشد که این را علنی و عمومی کند...

۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

21 سال رهبری مظلومانه امام خامنه ای

چه كسی باور میكرد فردی از بین حوزه های علمیه روزی بتواند زعامت مسلمین جهان را در شرایط بسیار سخت امروز عهده دار شود آن هم با دشمنان كینه توز خارجی و داخلی كه هر روز شرایط را بر وجود مبارك ایشان تنگ میكنند كه از این رهگذر و نتواند شعاع امامت اهل بیت را به اقصی نقاط دنیا بتاباند مخالفان حسود و كینه توز خواستند با فشرده كردن حلقه های دشمنی و نفوز به بدنه نظام به قول خودشان كار را تمام كنند و آقا را از بالا به پایین كشند اما كار برعكس شد و دقیقا همین موضوع برای خود آنان اتفاق افتاد


به نظر میرسد رهبری ایشان در این قطعه از زمان فعلی كه یكی از سخترین دوران تاریخ اسلام است به بهترین وجه با هدایت حكیمانه و الهی خویش این كشور را از گزند گرگ صفتهای روزگار مصون داشته است و ملت ایران را به اوج اقتدار در صحنه های حهانی برساند
امام خامنه ای در این دوران 21 ساله توانست كارهای ذیل را انجام دهد:
1-كشور را از هجو دشمنان حفظ كند
2-توانستند كشور را از شر دوران ننگین اصلاحات كه همه مقدسات دینی را مورد هجوم قرار داده بودند برهاند
3-او توانست كشور را از شر ناكثین ،مارقین و قاسطین زمان حفظ كند و آنها را به خاك مذلت بنشاند
4-از همه مهم تر اینكه او توانست خواص بی بصیرت را به مردم بشناسد و بصیرت واقعی را به اعماق جان مردم نفوذ دهد كه راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی ثمره شیرین این رهبری مظلومانه است
5-ایشان توانست با رهبری صحیح خویش پیش در آمدی بر امامت ، امام عصر(عج) در معرض دید جهانیان و آزادگان بگذارد كه میتوان عزت و اقتدار و حكمت و مردمداری و توسل به اهل بیت و ارتباط با خدا را به منصه ظهور برساند


در حقیقت میتوان گفت تصمیمات ایشان یك رهبر هوشمند به تمام معنا در عرصه های مختلف ساخته است كه توانسته است كشور را از خونخواران ،حسودان،فتنه گران،خواص بی بصیرت،مال اندوزان و اشرافیت مدرن نجات دهد وباید در این بین تمام نیروهای متدین به خصوص اصولگرایان از این رهبر باهوش و ذكاوت در همه عرصه ها پشتیبانی نموده و فدایی بی چورا و چرای ایشان باشند


اما افسوس در این 21 ساله رهبری و امامت ایشان در اوج مظلومیت انجام گرفت و او در بین فشارهای خواص بی بصیرت و دشمنان نادان ودانا قرار گرفت اما وقتی مردم به او نگاه میكردند آن هم از نوع نگاه اضطراب آمیز و امبدوارانه به او چشم میدوختند كه او چه میگوید و چه میكند و چه حكمی میدهد؟ اما وقتی نگاه های او و مردم در هم آمیخته میشد پیروزی بزرگ حادث میشد و فتح الفتوحی ایجاد میگشت قطعا او هر روز مورد دعای خاص حضرت ولی عصر(عج) قرار میگرید كه اگر اینگونه نبود مگر میشد دربرابر هزاران مكر،مكاران و حیله هزار رنگ حیله گران در این 8 ماهه اخیر مردم هدایت شوند در حالی كه میبینم در اوج فتنه دلهای مردم متوجه كانون پر عاطفه او قرار گرفته است


آیا غیر از دعای امام عصر دلیل دیگری میتوان یافت؟


هرچند برخی اصولگرانمایان و دوستان نادان از این موضوع در رنجشند ....
به قلم محسن آشتیانی