ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۸ خرداد ۲۰, چهارشنبه

ملت ايران تخريب‌هاي چهارسال اخير عليه دولت نهم را فراموش نكرده است


به گزارش خبرگزاري فارس، متن بيانيه انتخاباتي شماره 5 اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان سراسر كشور كه در اعتراض به نامه هاشمي رفسنجاني به مقام معظم رهبري صادر شده، به شرح ذيل است:
جناب آقاي رفسنجاني! نامه سراسر تناقض شما را در حالي مشاهده كرديم، كه تصور مي‌كرديم نوشته‌اي با محتواي عذرخواهي از ملت شريف ايران منتشر نموده‌ايد، اما با كمال تعجب نامه‌اي ديديم خطاب به مقام عظماي ولايت كه در جاي جاي آن و به كرات عدول از ارزش‌هاي انقلاب مشاهده مي‌شود، اين مسئله تذكر چند نكته را بر ما لازم مي‌دارد:
1- تا به حال شاهد آن نبوده‌ايم، جايگاه رهبري و ولايت آن قدر هزينه گردد كه شخصي بخواهد با فشار بر افكار عمومي تحت عنوان نامه سرگشاده، امري را به نظام تحميل نمايد، اما شما در حالي كه امكان برقراري خصوصي‌ترين جلسات با ايشان را داشته‌ايد، خصوصي‌ترين مطالبتان را در مقابل اذهان عمومي قرار داديد. شما در جايي خود را پيرو گوش به فرمان رهبري خوانده‌ايد، اين در حالي‌است كه اگر موضع ايشان در قبال اتفاقات اخير سكوت هم باشد، نبايد اعتراض نموده و از جايگاه ايشان براي خود هزينه كنيد. اگر نبود حمايت‌هاي رهبر معظم انقلاب از جنابعالي، خيلي پيش‌تر مردم اعتراض‌هايشان را نسبت به شما علني مي‌نمودند و شايد اتفاقاتي رخ مي‌داد كه چندان باب ميل شما و اطرافيانتان نمي‌بود.
2- مدعي شده‌ايد كه در مقابل اين دولت سكوت پيشه كرده بوده‌ايد، چگونه انتظار داريد اين ادعايتان را باور كنيم؟! مگر مي‌توان فراموش كرد، حمايت‌هاي همه جانبه شما از مفاسد مديريتي دانشگاه آزاد كه همواره در ظل حمايت‌هاي شما بوده است و تهديد دولت را براي عدم پيگيري تخلفات آن بنگاه سياسي و اقتصادي! چگونه فراموش كنيم زير سوال بردن سياست‌هاي عدالت‌خواهانه دولت از جانب شما را كه گفتيد " اين سياست‌ها گداپروري است " و يا در جايي ديگر كه سياست‌هاي خارجي عزت‌مدارانه دولت را ماجراجويانه توصيف كرده‌ايد! و نمونه‌هايي از اين دست كه هر كدام سنگ‌اندازي بود در راه حركت دولت.
3- سعي نموديد صحبت‌هاي اخير احمدي‌نژاد را توهين به حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري نشان دهيد! در حالي كه سخنان ايشان بصورت مشخصي بدنبال جدا نمودن اشرافيگري حكومتي از بدنه اصلي نظام و انقلاب بود و اين امر همان مبارزه مقدسي است كه امام راحلمان بدان اهتمام ويژه داشتند و مگر حضرت امام(ره) خود نفرمود كه "من بارها اعلام نموده‌ام كه با هيچكس در هر مرتبه‌ايي كه باشد عقد اخوت نبسته‌ام، چهارچوب دوستي من در درستي راه هر فرد نهفته است "، پس چرا سعي مي‌نمائيد آبروي اطرافيانتان را آبروي خود جلوه دهيد و با گره‌زدن آن به آبروي امام و انقلاب، حق سوال از آنان را از ملت صلب نمائيد؟ آيا خط امام(ره) اين است!
4- در اين نامه مدعي شده‌ايد "براي پرهيز از آلوده‌شدن فضاي سياسي كشور در آستانه انتخابات به تشنجات بيشتر، از عكس‌العمل فوري كه مورد انتظار ملت است، خودداري كرده‌ايد " پس اولاً دليل انتشار نامه‌اي سرگشاده به مقام معظم رهبري در اين برهه از زمان چيست؟ ثانياً در متن نامه اظهارات آقاي احمدي‌نژاد را عاري از حقيقت و غيرمسئولانه و خلاف‌گويي خوانده‌ايد. سوال اينجاست كه استقبال مردم غيور ايران پس از مناظره 13/3/88 در شهرهاي اصفهان، تبريز، اروميه، تهران، مازندران و خوزستان چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟ اين استقبال‌هاي پياپي و حمايت آشكار از فرزند ملت تأييد كدام حرف است؟ ادعاهاي شما و يا اظهارات آقاي احمدي‌نژاد؟
5- مسئله ديگري كه شايان ذكر است، آن است كه بيان ديدگاه‌هاي شما در نامه اخير شائبه تنش‌آفريني و خدشه‌‌دار نمودن انتخابات را نيز در ذهن متبادر مي‌نمايد. به گمان ما براي چهره‌اي چون شما كه اهميت انتخابات را خود بارها مورد تأكيد قرار داده‌ايد، اين‌گونه بيان و لحن صحبت صحيح نيست، بهتر است كه بين شور انتخاباتي در خيابان‌ها و آتشفشان ميان سينه‌ها تفاوت قائل شويد، چراكه اگر آتش‌فشاني در سينه‌ها حبس گرديده باشد، آن آتش‌فشان خشم محرومين و مظلومين بر سر اشراف‌زادگان و حاميانشان و البته اطرافيان شما خواهد بود.
6- چگونه است كه سخنان صريح رئيس‌جمهور را همانند برخي سخنان ديگر دانسته‌ايد و آنها را به لجن‌پراكني تعبير نموده‌ايد؟ بايد به عرض برسانيم ملت شريف ايران لجن‌پراكني‌هاي چهارساله اخير عليه دولت را فراموش نخواهد كرد و لجن‌پراكني‌هاي دخترتان در همايش حمايت از يكي از كانديداهاي رياست جمهوري را نيز فراموش نخواهيم كرد. آنجا كه با وقاهت تمام به ملت سرافراز ايران اهانت نموده و شرايط آنان را نكبت‌بار بيان مي‌دند.
گفته‌ايد اتفاقات اخير ياد منافقين، بني‌صدر، گروهك‌هاي ضدانقلاب را در ذهنتان زنده نموده است. چگونه به خودتان اجازه مي‌دهيد منتخب ملت ايران را با چنين عناويني شبيه به ضالين اسلام و انقلاب بدانيد؟ شما با كدامين مبناي شرعي، عرفي و قانوني چنين اتهام بزرگي را به شخص دوم نظام روا مي‌داريد؟
7- انتخابات مجلس ششم مثال خوبي است براي آنكه به شما متذكر شويم همان‌هايي كه در آن زمان شما را به كارشكني در انتخابات متهم نمودند و لقب عاليجناب سرخ‌پوش را به شما نسبت دادند، هم اكنون با دغل‌بازي هرچه تمام در صف ياران شما قرار گرفته‌اند؛ از شما كه به زيركي شهرت داريد، بعيد است كه فريب اين جماعت بوقلمون‌صفت را بخوريد، اما بدانيد سخنان احمدي‌نژاد از جنس بازي‌هاي سياسي اطرافيانتان نبوده و نيست بلكه فرياد فروخورده ملتي است كه از خوي اشرافي‌گري متنفر بوده و خواهان اجراي عدالت و قانون براي همه با هر عنواني و جايگاهي است.
8- در پايان نامه‌تان مدعي شده‌ايد كه براي شعله‌ور شدن آتشي كه دودش از هم اكنون در فضا مشاهده مي‌گردد، رهبري انقلاب مشكلات را حل نمايند. در اينجا از شما مي‌خواهيم اين سوال را پاسخ دهيد كه مشخص شدن دارايي‌هاي اطرافيانتان تا چه ميزان خطرآفرين است كه براي جلوگيري از تحقق اين آمر آتش به‌پا شود و فكر مي‌كنيد دودش در چشم چه كسي فرو خواهد رفت؟
در پايان خطابمان به چهره‌هاي سياسي اصولگرايي است كه در اين مقطع زماني حساس در قبال مسائل مهم از اين دست سكوت اختيار نموده و اعلام موضع نمي‌كنند.
كسانيكه در انتخابات‌هاي گذشته حتي حضور و يا عدم حضورشان را منوط به تصميم جناب آقاي هاشمي مي‌كرده‌اند، امروز چه موضع متزلزلي دارند. كساني كه حتي در حمايت از دولت مكتبي و احياگر گفتمان امام و انقلاب نيز دچار ترديدها و تزلزل‌هاي فراوان بوده‌اند و پس از مناظره‌هاي تاريخي و افشاي باند مافيايي قدرت و ثروت، منافع به خطر افتاده شان آنها را به سكوت كشانيده است. بدعاقبت‌تر كساني هستند كه تحت عنوان احزاب سياسي دست‌نشانده همان باند مافياي قدرت و ثروت به حمايت از ادعاهاي نارواي آقاي هاشمي مي‌پردازند و آري اين‌چنين است وضع كساني كه سرنوشت خود را با سرنوشت مافياي قدرت و ثروت در كشور گره زده باشند.
در نهايت توصيه ما دانشجويان به سياسيوني كه هنوز عظمت اتفاقي را كه در اين انتخابات رقم خورده را نفهميده‌اند، اين است كه به دامن ملت بازگشته و افكار امام راحل و مقام معظم رهبري را منادي باشند.

از تصميمات تهمت‌زنان به دولت در جلسه‌هاي خصوصي اطلاع داريم


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور طي سخناني در اجتماع عظيم و پرشور مردم تهران كه از ميدان انقلاب تا مسجد دانشگاه شريف حضور پيدا كرده بودند، با برشمردن ويژگي‌هاي مردم تهران گفت: مردم عزيز تهران پيشگامان پاكي، عدالت و سرافرازي ملت بزرگ ايران هستند و سلام خدا بر شما انسان‌هاي هوشمند، شايسته و آرماني كه با صلابت در سنگر صيانت از استقلال، عزت و شرف ملت ايران ايستاده‌ايد و سلام بر مردم تهران و همه شما عاشقان كه امروز در اينجا حضور پيدا كرده‌ايد.
وي افزود: شما 30 سال است كه در سنگر انقلاب در برابر هم مفسدان، ‌مستكبران و زياده‌خواهان ايستاده‌ايد و همه خستگي‌ها را تحمل و دشمن را خسته كرده‌ايد.
رئيس‌جمهور با اشاره به انتخابات رياست جمهوري دهم گفت:‌ انتخابات در كشور ما مسئله بسيار مهمي است و تنها انتخاب يك فرد نيست بلكه در ايران انتخابات تجميع همه اراده‌ها و ‌همت‌هاي بزرگ است و انتخابات براي ملت ايران يك پرش بلندتر به سمت قله‌هاي پيشرفت و تعالي و يك تصميم سرنوشت‌ساز و يك انتخاب بزرگ است كه از سوي ملت شكل مي‌گيرد و مانند كشورهاي غربي نيست كه 2 الي 3 حزب با استفاده از تبليغات پيچيده قدرت را در دست مي‌گيرد.
احمدي‌نژاد همچنين ادامه داد: ‌انتخابات در ايران جاري شدن اراده‌هاي ملت در اداره كشور و آينده آن است.
وي با اشاره به صحنه انتخابات امسال تصريح كرد: در انتخابات داوطلبان بايد حضور پيدا كنند و برنامه‌هاي خود را ارائه كنند و انديشه‌هاي خود را مطرح كنند تا ملت در يك فضاي منطقي با مقايسه بين افراد بهترين را انتخاب كنند اما صحنه انتخابات امروز از سه ماه قبل با شدت بيشتر عليه ملت و برگزيده شما سازماندهي شد و توهين‌ها و اهانت‌ها به اوج خود رسيد و معلوم است كه صحنه، صحنه رقابت نبوده بلكه سازماندهي يك جنگ رواني عليه ملت است.
رئيس‌جمهور با اشاره به قانون انتخابات اظهار داشت: بر طبق قانون انتخابات هيچ كس حق ندارد عليه نامزد ديگر سخن بگويد اما آنها همه صحبت‌هايشان عليه يك نفر بود و طبق قانون بايد تبليغات در سه هفته مجاز انجام شود اما از سه ماه قبل آنها تبليغات را آغاز كردند و بر طبق قانون كه نبايد به رئيس‌جمهور توهين شود آنها به رئيس‌جمهور توهين كردند و اين امر جرم است و طبق قانون بايد آن فرد مجازات شود و مجازات آن فرد زندان است.
احمدي‌نژاد تاكيد كرد:‌ ما نسبت به ديگران هيچ بحثي نداريم و تنها حرف خود را بيان مي كنيم و در اينجا خواهم گفت كه سوال اين است كه چرا آنها به جاي يك رقابت منطقي و سالم و ارائه برنامه خود روش تخريب را در پيش گرفته‌ايد و چرا به جاي ارائه برنامه روش جنگ رواني را انتخاب كرده‌ايد.
وي با اشاره به دلايل توهين‌ها و اتهامات برخي افراد عليه دولت بيان داشت: آنها مشاهده كرده‌اند كه اگر وارد بحث كارشناسي با اين دولت شوند و آمارهاي گذشته و امروز با هم مقايسه شود و عملكرد سه دولت متحد را در برابر يك دولت به بحث بگذاريم، در هر زمينه‌اي كه وارد شوند مشاهده مي‌كنند كه عملكرد اين دولت افتخارآميز و قابل مقايسه با آنها نيست و آنها مشاهده كرده‌اند كه در طول 4 سال با حضور آگاهانه ملت و حركت آنها پشت سر رهبري افتخارات زيادي كسب شده كه در دوران اين 24 سال اخير بي‌نظير است و آنها هيچ نقشي در اين افتخارات ايفا نكردند و مدام در مقابل ملت قرار داشتند و اين امر را در مسئله هسته‌اي همه به ياد داريم .
رئيس‌جمهور با اشاره به متحد شدن برخي افراد در داخل با دشمنان خاطر نشان كرد: ‌در ماجراي هسته‌اي وقتي دشمنان با تهديد و تحريم قطعنامه صادر كردند و با شلوغ بازي قصد شكستن اراده ملت را داشتند، اين افراد به جاي همراهي با ملت كنار دشمن ايستادند و عليه ملت و منافع ملت موضع‌گيري كردند.
احمدي‌نژاد ادامه داد: ‌زماني كه اولين قطعنامه صادر شد آنها اعلام كردند كه بحران اقتصادي براي ايران ايجاد مي‌كنند و برخي افراد در داخل با ثروت‌هاي انبوه خود وارد بازار مسكن شدند و آن بحران را در اين بخش به وجود آوردند و در آن زمان حساس با جوسازي موضوع گوجه‌فرنگي را به مسئله اول كشور تبديل كردند.
وي ادامه داد: آنها هر روز با سخنراني‌ها و تيترهاي رسانه‌هايشان مي‌گفتند كه ما نيازي به انرژي هسته‌اي نداريم و كشور در خطر است. آنها در حقيقت با بيان اين سخنان حرف‌هاي بوش را به زبان فارسي ترجمه مي‌كردند چرا كه بوش اعلام كرده بود كه انرژي هسته‌اي به ضرر ايران است و شما كارهاي مهمتري داريد لذا هسته‌اي را كنار بگذاريد و آنها عين همين صحبت‌هاي بوش را در روزنامه‌ها و تريبون‌ها منتشر مي‌كردند و اين افرادي كه امروز در برابر برادر كوچك شما متحد هستند همين كار را كردند اما ملت ايران با ايستادگي هسته‌اي شد و امروز ايران در حالي هسته‌اي شده است كه آنها در اين افتخار بزرگ ملت ايران شركت نداشتند.
رئيس‌جمهور با اشاره به سومين دليل تخريب‌ها و تهمت‌ها عليه دولت بيان داشت: اگر در اين فضا مقايسه‌اي اتفاق افتاد و معلوم مي‌شد كه ملت ايران ظرف 4 سال چه دستاوردهاي بزرگي دارند آنها زير سوال مي‌رفتند و از آنها سوال مي‌شد كه شما در آن 16 سال و آن 4 سال چه كرديد و كارنامه خود را ارائه كنيد و پاسخ دهيد كه با پول و ثروت مردم و بيت‌المال چه كارهايي انجام داده‌ايد و آنها مي‌دانند كه وقتي مردم متوجه شوند كه در عرض 4 سال به اندازه دو برابر دولت‌هاي قبل در بخش عمراني و اقتصادي كار صورت گرفته زير سوال مي‌روند لذا بايد بعد از انتخابات در محضر ملت ايران نسبت به عملكرد خود پاسخ دهند.
احمدي‌نژاد با اشاره به چهارمين دليل تخريب‌ها و توهين‌ها عليه دولت افزود: روشن است كه در چند سال قبل تنها 10 هزار ميليارد تومان سرمايه‌گذاري صنعتي شد اما در اين دولت 50 هزار ميليارد تومان سرمايه‌گذاي صنعتي صورت گرفت و آنها بايد پاسخ دهند كه وام‌هاي 50،60، 100 و 700 ميلياردي را در اختيار چه كساني قرار داده‌اند و امروز تنها در جنگ رواني با دروغ و تهمت قصد منحرف كردن افراد را دارند.
وي توهين‌ها و تهمت‌هاي آنها عليه دولت را بازگشت به روش هيتلري دانست و گفت: آنها راه اثر بر محيط را مي‌دانستند و آنها با بيان دروغ و تهمت و تكرار آن به طور گسترده آن را به يك اصل تبديل كردند و آنها از روش مشاور هيتلر استفاده كردند كه معتقد بود براي اينكه ذهن و چشم ملت را خيره كنيم بايد دروغ‌هاي بزرگ را در حجم وسيع در جامعه منعكس كنيد تا حافظه تاريخي مردم از بين نرود و حافظه حال حاضر آنها وجود داشته باشد تا بتوانند اين حافظه حال حاضر را به سمت هدف مطلوب هدايت كنند و آنها شيوه هيتلري را عليه دولت و ملت بكار گرفته‌اند.
رئيس‌جمهور ادامه داد: آنها با يك نفر كار ندارند و مسئله آنها تنها احمدي‌نژاد نيست بلكه آنها مي‌خواهند از ملت ايران انتقام بگيرند چرا كه گناه ملت ايران اين است كه دست به انتخاب جديدي زده و منطقه ممنوعه را شكسته و يك نه بزرگ به دروغ‌گويان و مفسدان نشان داده است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه در همه دولت‌ها ضعف وجود دارد خاطر نشان كرد: بحث اينكه در جاي ضعف وجود دارد يا نه مطرح نيست بلكه آنها مي‌خواهند از ملت انتقام بگيرند اما ملت مجددا با يك نه ديگر آنها را به اعماق تاريخ روانه خواهد كرد.
وي با اشاره به جلسات مخفي دروغ‌گويان و تهمت‌زنان به دولت گفت:‌ آنها در جلسات مخفي و حزبي خود كه خبر دقيق و مو به موي آن در اختيار ما است، ‌گفته‌اند كه در موضوع انتخابات بايد دائما حمله كنيم و دولت را با شديدترين آمار ساختگي به دروغ‌گويي متهم كنيم و آنان امروز دولت را به دروغ‌گويي متهم كردند و از طرف ديگر مي‌گويند تو چرا اين قدر شجاع هستي و مي‌گويند چرا تا به اين حد به ميان مردم و استان‌ها و روستاها مي‌رويد؟
احمدي‌نژاد در پاسخ به اين افراد گفت: آنها بدانند كه دروغ‌گو، خائن و خائن ترسو است و فقط انسان‌هاي بزدل هستند كه در اعمال نظرها به دروغ متوسل مي‌شوند و آيا شما مردم در اين 4 سال از فرزند كوچك خود ترسي ديده‌ايد؟ اما بدانيد كه اين دولت متكي به خدا و ملت و زبان ملت است و اگر اين ملت ترسو است، دولت او هم ترسو است اما دنيا اعتراف كرده كه شجاع‌ترين ملت‌ها ملت ايران است.

با چه حجتی سرنوشت فرزندانتان را سرنوشت انقلاب می‌دانید؟

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در پي نامه آيت‌الله هاشمي رفسنجاني خطاب به مقام معظم رهبري رنج‌نامه‌اي منتشر كرد.

به گزارش رجانیوز، متن اين رنجنامه به شرح ذيل است:

بسم‌ الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت‌الله هاشمي رفسنجاني

با سلام

مرقومه بدون سلام و تحيت جنابعالي خطاب به مقام معظم رهبري حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي ساعت 17:30مورخ 1388.3.19 با اينكه امكان ملاقات حضوري داريد، باعث تعجب شد و با تعجب فراوان برخلاف نظر شما كه براي ثبت در تاريخ مطالبي ذكر كرديد به عنوان تكليف و وظيفه الهي عرض مي‌كنيم. درست سه روز قبل از شروع رأي‌گيري دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري نامه‌اي چنين تحريك‌آميز چه مفهومي دارد؟ اينكه از همان طليعه متن، جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد را متهم به لجن‌پراكني برنامه‌ريزي شده مشابه با منافقان و گروهكهاي ضد انقلاب كرده‌ايد و هزاران تخلف در اجراي بودجه را متوجه ايشان مي‌نماييد، موجب تأثر و تألم آحاد مردم گرديد. اين امر حضور و نقش پنهان جانب‌دارانه شما را در اين صحنه علني كرد.

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي از 10 سال پيش نسبت به مسائل پيراموني شما، فرزندان، اطرافيان و حزب منتسب به شما يعني كارگزاران سازندگي حضوراً تذاكراتي را داد. اما افسوس از هر گونه اقدام اصلاحي!!! مجدداً در آستانه انتخابات نهم رياست جمهوري اين مطالب را حضوري متذكر شديم. در بدو انتخابات اخير نيز تقاضاي ملاقات كرديم ولي به هر دليل پذيرفته نشد. با اين اوصاف انتظار داريم در نكات زير تأمل جدي نماييد:

1- آيا نوشتن اين نامه و بيان مطالبي مانند «آتشفشانهاي درون سينه‌هاي سوزان در اجتماعات انتخاباتي در ميدانها و خيابانها»، «فتنه‌هاي خطرناك و آتشي كه هم‌اكنون در فضا قابل مشاهده است» چراغ سبزي جهت بحراني كردن شرايط نيست؟ آيا اين بيانات به رفتار ضد اخلاقي و هنجار شكني عده‌اي معلوم‌الحال فرصت طلب مشروعيت نمي‌دهد و زمينه بحران را در آستانه انتخابات فراهم نمي‌كند؟

2- آقاي هاشمي شما گفته‌ايد «بر فرض كه اينجانب صبورانه به مشي گذشته ادامه دهم» به راستي در طي اين چهار سال از كدام فرصت براي نقد غير منصفانه دولت استفاده نكرديد؟ شما دفاع از اين دولت را حرام مي‌دانستيد. شما در اين نامه هم به صراحت «ادامه وضع موجود را به صلاح نظام و كشور ندانستيد» كجا صبر كرديد؟ هر‌آنچه نبايد گفته شود در اين نامه و سايت‌ها رسانه‌هاي منتسب به شما در اين 4 سال گفته شد. پس چگونه ادعاي صبر و صبوري داريد به راستي ولايت‌پذيري اين‌گونه است؟

3- با چه حجتي سرنوشت انقلاب را با سرنوشت فرزندان خود و عده‌اي افراد خاص يكي دانسته‌ايد؟

4- به‌رغم تأكيدات مكرر مقام معظم رهبري بر سلامت انتخابات و حفظ آرامش آيا زير سؤال بردن سلامت انتخابات، مشابه مواضع سال 76، و القاي تقلب و ايجاد بستر بحران با نوشتن اين نامه ولايت‌پذيري است؟

5- شما را چه شده است كه مشي تخريب و سياه‌نمايي را براي دولتي با «جهت‌گيري ديني و ارزشي»، «سخت‌كوش و پرتلاش»، «عدالت‌ورز»، «ساده‌زيست و مردم‌گرا»، «داراي روحيه‌ تحول‌گرا»‌ كه مايه «اميد دادن به مردم، اعاده عزت ملي و استقلال حقيقي» شده برگزيديد و چشم خود را بر دستاوردهاي خيره‌كننده آن در عرصه‌هاي مختلف بسته‌ايد؟

6- لحن تند و نگاه تيره حاكم در اين نامه كه حكايت از عصبانيت شما دارد، ما را نسبت به رفتارهاي بعدي شما به جد نگران كرده است. آقاي هاشمي تا دير نشده نگاه خود را در قبال گفتمان انقلاب اسلامي و اصول اساسي مواضع حضرت امام (س) همچون عدالت‌خواهي، استكبار‌ستيزي و انزجار نسبت به ليبرال‌ها و منافقين و مبارزه با فقر و فساد و تبعيض و اشرافي‌گري و توجه به محرومين و پابرهنه‌ها و... و همچنين مواضع حكيمانه رهبري اصلاح كنيد و اجازه سواستفاده به دشمنان خارجي و افراطيون داخلي را ندهيد. آقاي هاشمي آيا مي‌دانيد با اين نامه در زمين فتنه‌گران، كينه‌توزان، سكولارها، ليبرال‌ها، دگرانديشان و كانون فتنه‌ بازي مي‌كنيد؟ آيا مي‌دانيد اين كانون بنا دارد شما و سوابق شما را براي اميال نامشروع خود هزينه كند؟

مردم آگاه، مسلمان و انقلابي ايران در فراز و نشيب‌هاي انقلاب اسلامي هميشه هوشمندانه داور و بازي‌گردان اصلي بودند. آنها هميشه آمادگي دفاع از ارزشها و تداوم انقلاب اسلامي و تبعيت از ولايت را داشته‌اند. ملت افتخار پاسداري از ارزشها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي را با رشادت و شجاعت به اثبات رسانده‌اند. بي‌شك اين بار نيز مردم گفتماني را برخواهند گزيد كه پاسدار ارزشها باشد و با آفت‌ها و ناخالصي‌هاي انقلاب به طور جدي مبارزه كند. امروز روزي است كه ملت بزرگ ايران تصميم دارد فرمان تاريخي رهبري را براي مبارزه با فقر و فساد و تبعيض، و تحقق گفتمان پيشرفت و عدالت عملي كرده و حماسه ديگري بيافريند.

آقاي هاشمي ما به عنوان جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي مطالب زيادي پيرامون نامه شما داريم كه به بعد موكول مي‌كنيم. ولي خاطرنشان ساخته كه آمادگي داريم در هر كجا و هر زماني كه لازم بدانيد در مورد رفتار و عملكرد نزديكان شما خصوصاً آن فرد هتاكي كه بيان و رفتارش شهره خاص و عام است، به مناظره پردازيم. تا معلوم شود اين نزديكان شما هستند كه با اعمالشان موجبات تضعيف و تخريب شما را فراهم مي‌كنند و لازم نيست به دنبال دليل وضعيت خويش از بيرون بستگانتان باشيد.

والعاقبة للمتقين

جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي