ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

با كشورهايي كه عليه ايران با آمريكا همكاري كنند مقابله مي كنيم

رئيس جمهور تأكيد كرد: هركس در سناريوي آمريكايي ها عليه ايران شركت كند، ايران، عمل او را دشمني تلقي كرده و پاسخ او را مي دهد.
دكتر محمود احمدي نژاد ديروز در پنجمين جشنواره ملي كارآفرينان برتر خطاب به كشورهاي اروپايي با تاكيد بر اين كه ما اهل دعوا نيستيم و از بگو مگو و تحريم استقبال نمي كنيم، خاطرنشان كرد: ما اهل دوستي و منطقيم و هر كس با ما دوستي كرده سودش را برده و بايد بدانيد كه اين بداخلاقي ها جز اين كه آبروي شما را ببرد اثري ندارد.
احمدي نژاد با هشدار نسبت به بازرسي كشتي هاي ايراني، خاطرنشان كرد: هركس تصميم بگيرد عليه ملت ايران اقدامي كند و كشتي هاي ايراني را بازرسي كند بلافاصله عكس العمل ملت ايران را دريافت خواهد كرد كه تجربه نشان داده اين عكس العمل پشيمان كننده است.
به گفته احمدي نژاد با توجه به چند سال همكاري با سازمان هاي بين المللي در مورد بحث هسته اي هم اكنون ايران مطمئن شده است كه اين قبيل اقدامات آن ها در جهت دشمني است و هر كس در سناريوي آمريكا عليه ايران شركت كند دشمني تلقي شده و پاسخ آن داده مي شود.
رئيس جمهور هم چنين با اشاره به احتمال حمله به چند كشور خاورميانه تصريح كرد: زورتان به ايران نمي رسد و مي خواهيد چند فقير بيچاره را در منطقه مورد هدف قرار دهيد كه به نتيجه اي نمي رسيد. بدانيد كه هر تهديد دشمن مانند گذشته در كارخانه فرهنگ سازي ملت ايران تبديل به فرصت مي شود.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي كشورمان در ادامه برخي ادعاهاي اين كشورها در مورد تحريم بنزين را مورد اشاره قرار داد و گفت: مي گويند كه بنزين را تحريم مي كنيم. اين از آرزوهاي من است كه بنزين تحريم شود. ظرف دو روز 17 ميليون ليتر جايگزين مي كنيم. همه كارها را انجام داده ايم و كليدش آماده و در دست ماست. هر چيزي را كه مي خواهند تحريم كنند ببينند ظرف چند ماه كارآفرينان ما بهترينش را جاي آن مي گذارند. مي خواهيد ايمان، اراده، همت، عشق و يك ملت بزرگ را تحريم كنيد؟
احمدي نژاد افزود: همه قدرتشان همين است. افرادي بدوي و ابتدايي كه تنها دندان نشان مي دهند. نمي دانند كه با چه كسي حرف مي زنند و دقيقاً همان كاري را مي كنند كه ما مي خواهيم.
وي گفت: نه اين كه ما بخواهيم و يا اين كه دوست داشته باشيم بلكه برنامه هايي براي مديريت جهاني داريم كه آنها دقيقاً همان كار را انجام مي دهند.
احمدي نژاد هم چنين با ابراز تاسف براي اين قدرت ها كه تا اين حد سقوط كرده اند، خاطرنشان كرد: اميدواريم اين حرف ها را بشنوند و خودشان را اصلاح كنند. ما خواهان عدالت و احترام در روابط هستيم كه هر كس رعايت نكند خودش به دره سقوط و نيستي رهنمون شده است.
رئيس جمهور در ادامه با تشريح عامل كار كه باعث ساختن تمدن ايراني شده است، گفت: اگر ايمان و عشق باشد اما كاري انجام نگيرد اتفاقي در كشور نمي افتد و تمام ارزش ها و افتخارات به خاطر اين كار است. امروز نيز كارآفريني نه يك افتخار بلكه مجاهدتي بزرگ است و كسي كه در گوشه اي كار انجام مي دهد در واقع به تمام بشريت خدمت مي كند.
وي گفت: امروز ايران يك جغرافيا و يك نژاد در برابر نژادهاي ديگر نيست و امروز ايران يك پيام، راه، فرهنگ و افق روشن در برابر بشريت است و به معناي عدالت طلبي، سرزندگي و نشاط، عشق و محبت و برادري و راه نجات بشريت مي باشد؛ بشريتي كه از ظلم ها، تحقيرها و فشارها به تنگ آمده است.
وي با بيان اين كه آن ها مي دانند ما اهل جنگ و تجاوز نبوده و نيستيم اما اگر كسي دست درازي كند ملت ايران دستش را از بازو قطع مي كند، افزود: ملت ايران در گذشته سرزمين ها و ملت ها را با لشكركشي فتح نكرد بلكه با تدبير و سياست ورزي آن ها را به زير كشيد. ما امروز نيز براي مقابله با آمريكا نياز به جنگ نداريم. تدبير، فرهنگ و وحدت ايراني آن ها را به زير مي كشد و آنها اين مسئله را مي دانند اما جرات گفتن ندارند.
رئيس جمهور همچنين گفت: امروز كارآفريني نه تنها يك افتخار بلكه مجاهدتي بزرگ است، كسي كه در گوشه اي از كشور موانع و سختي ها را با همت پشت سر گذاشته و مجموعه اي را ايجاد مي كند تا كار آفريده شود اين موضوع كمك به همه بشريت است.
وي با بيان اينكه صحنه تجليل از كار و كارآفرينان يكي از بهترين صحنه ها است، گفت: اين نظر بنده و ايراني ها نيست بلكه نظر همه منصفان و آگاهان عالم است كه اگر كسي از منظر تاريخ به ملت ها نگاه كند ملت ايران از درخشش استثنايي برخوردار است به گونه اي كه اگر مفاخر، انديشه هاي بلند، فرهنگ و تمدن ايران زمين را از تاريخ بشر كنار بگذارند ديگر چيزي از فرهنگ و تمدن باقي نمي ماند.
وي هداياي ملت ايران را به بشريت را بي شمار و شگفت انگيز دانست و اظهار داشت: در دوره اي كه خيلي در توحش زندگي مي كردند ملت ايران در اوج تمدن انساني بود. اين گزارش حاكي است: در اين مراسم 13 كارآفرين برتر ملي و 18 كارآفرين برگزيده ملي توسط رئيس جمهور تجليل شدند.
كارآفرينان برتر لوح يادبود و تنديسي از دستان رئيس جمهور دريافت كردند.
يكي از كارآفرينان نيز به نمايندگي از ساير كارآفرينان ملي لوح تقديري را به رئيس جمهور تقديم كرد

هیچ نظری موجود نیست: