ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

عقبه استراتژيك جمهوري اسلامي ايران تا عمق ايالات متحده امتداد دارد

مسعود جزايري در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا»، با اشاره به قدرت ايران در عرصه‌هاي استراتژيك، نظامي و دفاعي اظهار داشت: كشوري مثل ايران هيچ واهمه‌اي از قدرت‌هاي رو به افول ندارد.

*تحركات اخير آمريكايي‌ها بلوف سياسي است

وي با بيان اينكه ايران با دقت تحركات دشمن در منطقه را زيرنظر دارد، افزود: اينگونه تحركات نظامي آمريكايي‌ها و برخي كشورهاي اروپايي و رژيم صهيونيستي در آب‌هاي منطقه چيز جديدي نيست و به دفعات شاهد آن بوده‌ايم.
جزايري در ادامه گفت: دشمن به توانمندي و اقتدار نظامي و سياسي ايران به خوبي واقف است و از عقبه‌هاي استراتژيك ما تا حدودي مطلع است لذا قادر نيست به اقدام عجولانه و شتاب‌زده‌اي عليه جمهوري اسلامي دست بزند.
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد: مشكلات آمريكايي‌ها و صهيونيست‌ها و ظرفيت سياسي، اقتصادي و نظامي آنها در حدي نيست كه بتوانند بحران جديدي را در منطقه مديريت كنند.

*اگر آمريكا نخستين شليك را انجام دهد، قطعا آخرين شليك كننده نخواهد بود

وي اظهارات و تحركات اخير آمريكايي‌ها را بلوف سياسي دانست و در ادامه افزود: قطعا آينده براي دشمن، آينده روشني نخواهد بود.
جزايري خاطرنشان كرد: دشمن سناريوهاي زيادي را طراحي كرده است ولي قادر به اجراي موفق آنها نيست، ايران نيز طرح‌هاي دقيق مقابله با تهديدهاي احتمالي را با دقت پيش‌بيني كرده است و با جرأت مي‌توان گفت با قدرت از مرزهاي كشور و انقلاب اسلامي حراست خواهد كرد.
وي در پايان گفت: آمريكا فقط مي‌تواند نخستين شليك را انجام دهد اما قطعا آخرين شليك كننده نخواهد بود و دورنماي اين موضوع براي تهران كاملا روشن است.

هیچ نظری موجود نیست: