ا

الَلهُمَ کُن لِوَلیِکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَنِ ، صَلَواتُکَ عَلیهِ وَ عَلی آبائِهِ فی هذِه الساَعةِ وَ فی کُل ساعةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَینًا حَتی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعًا وَتُمَتِعَّهُ فیها طَویلا

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۳, یکشنبه

حاج رضا میگوید توکلی و مسیح مهاجری پیرو سیاستهای پنهان

با سلام به تمامی عزیزانی که در خط امام و رهبری ایستادند و در این روزهای حساس وسرنوشت ساربرای ملت در صدد روشنگری صادقانه تلاش میکنند. آقای توکلی و مسیح مهاجری کسانی هستند که ما بایستی تا به امروز خوب شناخته باشیم اگر غیراز اینست پس بایستی کمی به حافظه خود فشار بیاریم . من امروز برای ثپت درتاریخ و هر چه بیشتر روشن شدن افکار عمومی از این دو شخصیت جنجالی مطاالب زیر رابرای شما تهیه نمودم . حاج رضا عزیز دوست گرامی تعریف میکنه بچه های نسل دومی انقلاب دوران وزارت آقای توکلی را هنوز از خاطرشان نرفته دوران سیاهی که جناح راست از فرامین امام راحل مثل امروز که خود را بالاتر از ولایت می دانند سرباز می زدند و با استدلالات مختلف مثل اینکه صحبت امام مولایی بود یا ارشادی سعی می کردند از زیر بار مسئولیتهایشان شانه خالی کنند تا اینکه ایشان بار سفر بستند و برای ادامه تحصیل به کشور گل و بلبل و خانه روباه پیر یعنی انگلستان سفر کردند و بعد از مدتی با کوله باری از تجربه و با مدرک دکتری اقتصاد از فرنگ بازگشت این دوران مصادف بود با دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و ایشان سوار بر بال باد با شناخت از فضای انتقادی مردم نسبت به حکومت هاشمی با اعلام مخالفتهای مختلف و انتقاد از شیوه مدیریت هاشمی کم کم چهره خویش را در نزد انقلابیون بازسازی کرد، در دوران خاتمی نیز به همین شیوه ادامه داد بطوریکه در انتخابات به عنوان یک لیدر اصولگرا توانست جایی در دلهای مردم باز کند و در دو مرحله به نمایندگی مجلس انتخاب شد اما از همان دور اول انتخاب شدنش در مجلس هفتم با سیاستهای بسیار حرفه ای دولت را مورد هجوم خود و همفکرانش قرار داد البته شناخت این آدم واقعا سخت است چهره ای مودب و مذهبی اما به دید من بسیار خطرناک که شاید در آینده اگر خداوند کمک کند نقاط تاریک حضور ایشان در انگلیس کشف خواهد شد ، یادتان می آید با چه شهامتی موسوی جاسوس را جاسوس می نامید اما بعد از مدتی نامه یا بقول معروف توبه نامه ایشان نسبت به موسوی به سمع و نظر ارباب جمعی رسانه رسید جدا چرا ؟ امروز کم کم او با رخنه در جبهه اصولگرایی به عنوان لیدر مخالفین دولت شناخته می شود آیا این همان سیاست روباه پیر انگلیس نیست ؟ یعنی تفرقه در جناح اصولگرایی!!

همین آقای مسیح مهاجری (روزنامه جمهوری اسلامی) که رابطه مراد و مریدی با آقای هاشمی رفسنجانی دارد و از همان روز اول انتخاب احمدی نژاد بر خلاف همه نصایح رهبری با سیاه نمایی کارهای دولت در صدد تخریب دولت بر می امد آیا عملکرد این فرد در روزنامه و نگاه تخریبی او به دولت ، مورد علاقه روباه پیر انگلیس نیست ؟ یادش بخیر این روزنامه دیگر روزنامه اون قدیمها نیست روزنامه ای که هر روز صبح با افتخار می خواندیمش ولی امروز اگر کمکهای بعضی از آقایان نباشد یک روز هم دوام نمی آورد چون پایگاه مردمیش را از دست داده است .

و امروز توکلی و روزنامه جمهوری اسلامی به مدیریت مسیح مهاجری آب در هاوان دشمن می کوبند اما آنها مطمئن باشند نسل امروز انقلاب با شناخت تاریخ انقلاب و با پیروی از مقام معظم رهبری سره را از ناسره باز می شناسد حتی اگر در پشت مقدس ترین تریبونها پنهان شده باشند.

جناب آقای مسیح مهاجری ایا به نظر شما این شرم اور نیست به مقام محترم ریاست جمهوری عزیز کشورمان تهمت دروغ حواله کنید .

آقای مسیح مهاجری عصر روز چهارشنبه در دیدار باهسته مرکزی نسیم ٨٨ بیان میکنند یکی از دروغ هایی که شاید عوام متوجه نشوند اما خواص می فهمند "ادعای پیروی از ولایت فقیه" است. ما در طول این سی سال دولتی نداشتیم که تا این حد نسبت به رهبری و مراجع تقلید بی اعتقاد باشد و البته از آن طرف سنگ آن را هم به سینه بزند ایشان میگویند بنظر من شورای نگهبان در روز قیامت هیچ جوابی ندارد بدهد که چگونه این فرد را جزء رجال سیاسی کشور اعلام کرد یا اگر بخواهد برای این دوره هم این کار را تکرار کند. من اگر در شورای نگهبان بودم بدون هیچ تردیدی و با توجه به عملکرد و بی‌صداقتی اش اعلام می کردم احمدی نژاد به هیچ وجه شایستگی کاندیداتوری برای ریاست جمهوری آینده را ندارد. حاج اقا خجالت هم بخدا خوب چیزیه . والسلام

۱ نظر:

Unknown گفت...

سلام، یارانه‌ها که یاری نمیکنند، بنزین و گاز قیمتش سر به آسمان گذاشته، خارجیها هم که تحریممون کردند، با دنیا در افتادیم بخاطر نیروی هسته‌ای، نون هم که چند برابر شده، مردممون هم که هر روز دارند بخاطر بنزین قلابی سرطان شش میگیرند ، دنیا هم با ما در افتاده ، هر وقت هم که حرف می‌زنیم میگویند این همه بدبختیها در راه و برای اسلام است. اسلامی هم که رشد میکنه هر روز، سنّی است نه مال ما شیعه ها.‌ای امام کجایی که روز قضاوت نزدیک است. خودت رحم کن بر ما.